Getting out of bed(:

♥Alarm klocka(:
Jag brukar inte använda alarm så ofta då mina föräldrar oftast är hemma & väcker mig. Men ett tips är att sätta klockan/be dina föräldrar att väcka dig 15-20 minuter innan du egentligen behöver gå upp, för då har du några minuter extra att sova eller vakna upp c:
 
♥Vatten
Drick lite vatten varje morgon för att starta den nya dagen på rätt sätt
 
♥iPhone/iPad/iPod(:♥
Om du har något av dessa så kan du börja dagen med att spela några spel(:
Eller så kan du kolla inlägget där jag har skrivit upp mina favoritlåtar, för att lyssna på musik på morgonen är också ett bra sätt att vakna upp på,♥
 
♥Stretcha
Jag stretchar oftast någon gång på kvällen innan jag ska sova, men det är också en bra sak att göra varje morgon när du vaknar. Dina muskler är förmodligen väldigt stela på morgonen så då är stretching ett bra alternativ att göra!(:
 
♥Var uppspelt
Ha någonting att vara uppspelt över, kanske har du valt ut en jättefin outfit som du bara väntar på att ta på dig och se hur söt som helst ut(: kanske göra en håruppsättning du verkligen velat prova ett bra tag nu? Eller så kanske du har något att se fram emot i skolan(:♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0